Despre spatiicomerciale.ro

Imobiliare.ro a lansat recent Spatiicomerciale.ro. Un site interesant, care ajută firmele să își facă cel puțin o părere despre ce e disponibil pe piață. Nu e deloc o idee rea și pe lângă asta, au făcut un concurs pentru bloggeri pentru a strânge feedback și îmbunătățiri cu premiu… o tabletă! :)

În mare parte nu am ce să comentez, oamenii au experiență de ani buni și investesc suficient în experiența utilizatorului. Landing page-ul (care îl vedeți mai jos) este super-simplu, intuitiv și se încarcă repede.
landing_spatiicomerciale

În schimb după ce faci căutarea, sunt unele elemente care se pot face mai bine:

1. Ce anume este prima categorie, separată de restul, fără nici un fel de informație despre spații? Mă gândesc că e un regim de ”recomandare premium”, alta în afară de ”Top Listing”. Momentan este în aer, trebuie găsită o folosință sau scoasă.

2. Înscrie-te la această căutare este o idee foarte bună dar nu este implementată corect (din punctul meu de vedere). Butonul ar trebui să fie o altă culoare, să nu fie confundat cu ”Adaugă anunț”. Dacă aș avea acces în analytics, m-aș uita la bounce rate-ul butonului și aș putea să trag câteva concluzii. De asemenea, call-to-action-ul ”Înscrie-te” este foarte aproape de ”Adaugă anunț”. Eu aș centra mesajul ca să fie legătură directă cu căutarea.

3. Top Listing ce înseamnă? Înțeleg beneficiul pentru agențiile care își pun anunțurile, dar pe mine ca și end-user nu mă pasionează deloc că omul ăla a plătit ceva în plus să fie găsit. Eu caut cel mai bun preț, la cea mai bună calitate.

4. Butonul de like nu vine cu un mesaj. La ce dau like? La spatiicomerciale.ro? La Căutare? la banner-ul de reclamă de deasupra? Ori găsită o locație clasică (lângă meniul din header – intră în cont) ori atașat un mesaj.

5. La aplicarea filtrului după zonă și preț, nu mă interesează absolut deloc a cui este spațiul. Poate să fie și cea mai mare firmă de imobiliare, și cea mai mică din Timișoara. Dacă echipa imobiliare.ro s-a gândit că așa poate să ceară mai mulți bani pe anunțuri, atunci mai bine ar crea încă un filtru în căutări după agenție. Introducerea unui filtru după agenție sau persoană ar putea constitui un venit în plus portalului.

6. Add content, în cazul nostru ”Adaugă anunț” ar putea să fie folosit ca și buton verde sau ca și buton roșu. Citiți studiu de caz despre roșu sau verde aici. Puteți să îmi ziceți că sunt demodat, dar nu văd eficiență în a integra vizual un buton de call to action atât de important cu design-ul site-ului. Trebuie să iasă în evidență! :)

spatiicomerciale_1

Pagina de profil a spațiului

1. Comparați descrierea de produs de pe GSMArena cu textul care apare la spatiicomerciale.ro

Oare nu se pot pune informațiile în categorii și un fel de grid list unde să pot găsi ceea ce am nevoie de la un spațiu mai repede decât să citesc tot textul?
paginalocatie_spatiicomerciale

2. Click să vezi numărul și cere detalii prin email mi se par unpic prea anii 2000. Înțeleg scopul, înregistrarea click-urilor și vizitatorilor care se interesează de acel spațiu. Poți să faci calcule exact câți oameni au dat click și câți au sunat, cât de interesant e spațiul, etc.
cere_contact_spatiicomercialecere_contact_spatiicomerciale_after
DAR eu zic că ai mai mult de pierdut. Așa ca și mine, oamenii cred că trebuie să își facă cont ca să vadă numărul. Mai bine intru direct la Sedako (agenția din poză) și iau de acolo informația, poate chiar găsesc poze mai multe.

Momentan cam atât. Sunt sigur că vor face treabă bună și site-ul se va îmbunătăți din mers. Foarte importante cifrele din analytics și rezultatele fiecărei secțiuni.

Oricum, felicitări pentru site, chiar cred că este ceva util pentru piață. Tu ai văzut ceva ce trebuie îmbunătățit?

Similar Posts:

One thought on “Despre spatiicomerciale.ro”

Leave a Reply