Rebranding-ul Dorna?

Inspirat de research-ul făcut pentru acest articol, am reușit să găsesc ceva “bube”.

Semnul întrebării în titlu este bine pus acolo pentru că ceea ce s-a întâmplat în iunie (cred eu că pe atunci) este cea mai ciudată acțiune de rebranding care am văzut-o la vreo companie.

Adică a trecut total neobservat. Foarte dubios pentru Coca Cola să facă așa ceva, având în vedere că în 2013 cheltuia 3,3 miliarde de euro pe marketing. Și 2013 a fost un an doar ok-ish :).

Și chiar și așa, în tot Coca Cola HBC România nu s-a găsit o piaristă care să scrie un amărât de comunicat și să îl posteze pe site-ul Dorna? sau măcar pe Facebook?

Adică mă aștept să fie un întreg departament care printre altele să se ocupe și de Dorna. Or fi prea ocupați să pună câte un post pe zi pe pagina Coca Cola.

Oricum, rebranding-ul din iunie la Dorna este coroborat și cu o schimbare în tactică pe contul de Facebook. Dorna are cam 230k de like-uri, o cifră decentă pentru fost cel mai mare vînzător de apă din România, actual loc 3. (Aqua Carpatica are 1 milion, Borsec 9k? – haha).

Ce a făcut Dorna este să elimine investițiile în promovarea posturilor pe fb. Până în iunie, posturile avea câteva mii de like-uri iar acum nu depășesc 100. Pe lângă asta, posturile sunt doar stock photos și întrebări plictisitoare, în loc să se folosească mai mult de Halep și de alte acțiuni CSR la care Dorna cotizează la greu. Ciudat și prostesc în același timp. Ca și exemplu în afara de posturile de ieri și acum 3 zile cu Halep, nu au mai menționat-o pe Simona din luna mai….

dorna

Exercițiu de sfârșit de articol: Găsește cineva vreo știre/poză despre rebranding? Oriunde și orice fel de informație? În afară de ”marea” știre despre noul ambalaj, care este defapt aceeași din 2014.

Similar Posts:

Leave a Reply